dimecres, 13 de novembre del 2013

Treballs plàstics i fotoreportatges dels meus companys.

Fotoreportatge 

Joan Samon:
En Joan titularà el fotoreportatge com a '' Plats d'en Joan''. A cada imatge hi posarà el nom del plat que s'hi vegi. Per fer les fotografies utilitzarà una càmera Kodak. Les imatges les fa diariàment, en els seus àpats i les farà a casa seva. Una característica que m'ha sobtat, és que en Joan sàpiga cuinar i a més els faci bons.

Ariadna Costa:
 Ella farà un fotoreportatge que es titularà '' Balla! ''. Per fer els títols de cada fotografia ha preguntat a 20 persones a l'atzar, que li diguessin una frase d'una cançó que els identifiques. Farà servir una càmera Reflex Canon. Ja ha començat a fer les fotografies a les seves companyes de dansa i encara li queden unes quantes. Una cosa que m'ha agradat a sigut la seva creativitat en la manera de fer el fotoreportage.


Mònica Riudavets:
La Mònica farà el seu fotoreportatge titulat '' A on? ''.  Encara no sap com titularà les seves fotografies. Però farà bones fotos amb la càmera Reflex Canon. Les fotos ja les ha començat a fer, i li queden poques per fer-ne, les fotos les ha fet per Pineda. El que m'ha agradat més a sigut la seva idea de fer aquest treball, ha sigut extraodinariament bo, ja que a poca gent se li acudiria.


Eric Pujol:
Jo faré un fotoreportatge que tindrà com a títol '' Maneres de vestir ''. A cada foto s'hi veurà un títol que serà el que si veu en la fotofgràfia. Les fotos les faré amb una càmera Kodak. Les fotos ja les he començat a fer a casa meva, però encara me'n falten unes quantes. El que m'agrada del meu treball es que serà utilitzar bones i bons models.

Projecte Plàstic

Joan Samon:
En Joan anomenarà el seu projecte '' Futbolí''. El treball serà un futbolí de la mida d'una caixa de cartró i decorada amb ninots i pintada. El futbolí estarà fet de cartró, plàstic, paper i possiblement fusta. Serà un bon projecte perquè és complicat i a la gent li sol agradar jugar-hi.


Ariadna Costa:
El seu projecte plàstic es dirà ''Dibuix d'una sirena''. Estarà fen en una cartolina DINA 2, serà un esquelet pintat amb colors pastel. Utilitzarà llapis 2B, una cartolina DIN-A2 i colors pastels. M'agrada el seu projecte perquè ells dibuixa molt bé i aquest també que li sortirà fantàstic.


Mònica Riudavets:
La Mònica farà u projecte que es dirà '' Puntes de ballet''. Farà una escultura amb guix amb forma de puntes de ballet. Utilitzarà escaiola, cartró i tisores. Serà un treball molt complicat ja que mai ha utilitzat guix i escaiola.


Eric Pujol.
El meu projecte plàstic es dirà '' Chabola d'ocells ''. Serà una caseta feta amb taps suro de vi i cava, tindrà forma de una caseta normal. Utilitzaré taps de suro, cola i un ganivet per tallar-ho. És tot un repte per mi, ja que quasi mai he fet projectes d'aquest tipus.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada